Kızlar adetime 2-3 gün var dün test yaptık iki kere silik çıktı . Bugün tekrar yaptım yine silik çıktı. Ve lekem geldi kahverengimsi bir leke . Adet kanamam hiç böyle olmazdı . Çünkü bu sabahtan beri serçe parmağım boyutunda büyüdü. Adet kanamam az geldiyse hemen çoğalırdı ve kırmızı olurdu . Kas ağrım var biraz sizce yerleşme kanaması olabilirmi. Yoksa yerleşme bu kadar çok olmaz mı doktora gideyimmi