İki gün önce doğum yaptım benimde kesili oldu da doğru ıkınmayla kesinin derinliği azalabiliyor , benim mesela çok yüzeysel bir kesi yapıldı. Derin kesik değil . İlk doğum olunca her türlü yapılıyor ama o an hissetmiyorsun bile iğneyle kenarlardan uyuşturuyorlar