Arkadaşlar selam.. 33+5 im ve ilk gebeliğim. Vajinal doğum olacak gibi. Çatı muayenesi hiç yapılmadı ama doktorum daha sağlıklı diye vajinal doğum diyor. En son muayenede normal doğumdan korkma halledersin dedi ama sana kesi atarız %90 dedi. Kesili vajinal doğum yapan var mı kimi çok acılı ağrılı diyor neredeyse makata kadar kesilen varmış çünkü inanılmaz korkuyorum zaten doğumdan bide kesiyi duyunca daha da korktum