m_mervee YyyyYasemin benimde adetim düzensizdi bebek gelişimine göre haftasını hesapladılar adet tarihimi 11-12 gün ileriye atmışlardı ultrasonda doğru hesaplansın diye bende 28 değerle öğrenmiştim yaklaşık 3 haftalıktır 🙂
Mucize0 Ayseguls_baby Bende 5 haftalığım bugün tam. Perşembe 5+5 de doktora gidicem. Bebeği görür muyum sizce
Pofidik123_ Ayseguls_baby evet benimde 23 nisan sat bende 5+3 gözüküyorum ama daha doktora gitmedim ultrasonda kaç haftalık çıkıcam buradakiyle uyumlu olur mu bilmiyorum
YyyyYasemin Ayseguls_baby ama benim ilk gebeliğimde 1345 çıkmıştı 4 haftalıktı bunun değeri daha düşük geç döllenme olmuş olabilir mi acaba bence daha da küçük gibime geliyor
Sdnrymnklc nurunuzgeldi bnm 140 küsür dü ilk betam 1 hafta sonra kese olustu yanlısınız var kese 4 5 haftada olusur 28 le 5ci hafta olması imkansız
nurunuzgeldi Ayseguls_baby öyle de son adetle betanın uyumlu olması lazım bu betaya göre bebeğiniz 1 haftalık var ya da yoktur geç döllenme mi olmuş acaba
nurunuzgeldi acemiannne 4 kasım son adetin ilk günüydü benim bana bir de geç döllenme faln dediler bir hafta küçüktü şuan haftasıyla uyumlu olmuş da
Ayseguls_baby Pofidik123_ ilk haftalarda uyumsuzluk olabiliyor sonra yakalıyormuş benim uyumlu gidiyor umarım sizde de sıkıntı olmaz ❤️
Pofidik123_ Ayseguls_baby işte ben 3gün gecikmem de kan verdim 23 Mayıs 40.71 çıktı 27 mayısta verdim oda 186.19 daha henüz kan vermedim salı günü tekrar verip bayramdan sonra da doktora gitmeyi düşünüyorum
Ayseguls_baby Pofidik123_ 4 günde 4 kat artmış canım sorun yok gibi duruyor. Bayramdan sonra inşallah bebişini görürsün 🌸
Pofidik123_ Ayseguls_baby inşallah canım bende gittiğimde bebişimi göriyim diye bekliyorum zor beklemek ama napalım 🥰
Ayseguls_baby YyyyYasemin tabi geç döllenme olmuş olabilir canım ben de 4+2 de 880 ile öğrenmiştim 4+5 de 4470 di yumurtlama zamanı tutmuştu
[silindi] YyyyYasemin betayla haftanın bi alakası yok takibiniz adetinize göre yapılcak aradaki fark çoğalırsa doktor adet tarihini düzenleyecek, beta takibi sağlıklı ilerleyiş için önemli o kadar
Beko1211 Ayseguls_baby benimde 4+3 betam 282 den iki gün sonra 451e yükseldi kasık ağrılarım çok fazla yükselme oranı doktorun beklediğinden düşük çıkmış dış gebelik falan değildir değil mi sizce
Ayseguls_baby Beko1211 kasık ağrıları normal benim de o haftada olmuştu yerleşme ağrıları oluyor. 2 gün sonra Bidaha beta baktırın bence