Brlsltn Hayır. Ben devlette sezaryen oldum. Takipli uzman doktorum ameliyatı yaptı.Dikislerim muazzam ,estetik dikiş attı,en ufak problem yaşamadım ve inci gibi dikmiş. Anestezi yapan kişi bile uzmandı asla asistanlara iş vermediler.Damar yolumu açan hemşirede dahil ameliyathane ekibinin hepsi tecrübeli idi..
Bi ara çok stres olduğum için titriyordum,ekipten biri sarıldı saçımı yüzümü oksadi, kafamı dağıtmak için kendi hayatından biseyler anlattı vs. Yani baştan sonra özelden farksızdı
Her devlet hastanesi farklı. Seçeneklere tek tek gidip muayene olup denemek ve en iyisini seçmek lazım bence