Ben süreç boyunca hep devlet hastanesine gittim , ebeler çok ilgiliydi , doğumhaneyi falan gezdirip baya bilgi vermişlerdi. Doktorumda gayet bilgili olunca bende devlette doğurmaya karar verdim ki doğum esnasında bulunan ebelerimde çok ilgiliydi , sürekli kontrole geldiler , doktora gelişimleri bildiriyorlardı , doktor muayene etmişti vs derken pişman olmadım yani devlette yaptığıma