Unemamam Kızlar merhaba AXEPARIN 400 kullananlar gebelikten kaç gün veya kaç hafta sonra biraktiniz acaba ?
Asill01 Unemamam ben oksapar kullanıyorum transferden önce başladım 7+4günlğk gebeyim sabah lekelenme oldu doktora gittim 4gün ara verildi ana 12.haftaya kadar dewam edecekmişiz ilaçlara öyle dedi doktor
Onurbanuu Asill01 benımde oldu aspırını kes demıstı neden oksaparı kes dedı sıze pekı normalde kestırmıyolar ama
Unemamam mrp2023 benimkini çok erken kesti doktorum insallah bir sorun olmaz . Lekelenmem oluştu cuma günü doktora gittim kes dedi ..
mrp2023 Unemamam lekelenme olduysa kesmesi en iyisi, coraspin ve 6000 lik oksapara rağmen kanama hiç olmadı cok sükür bende pıhtılaşmadan dolayı demekki
Sinemlimi Bana kanama olursa coraspini kesicez dedi. Benim lekelenmem oldu şimdilik sadece. 6+2 deyiz. Kasık ağrılarım var, aşırı halsizlik birde ağzımın tadı değişti. Ekşimsi bi tat geliyor sanki
Onurbanuu Sinemlimi merhaba postta okurken gordum benımde lekelenmem oldu ıkı gun once asprını kestırdı oksapara devam dedı bugunde geldı aynı sekılde aspırın sız kanamada devam ettınızmj
MMatildaa Benim pıhtılaşma sorunum olmamasina rağmen doktorum riske atmadi doğuma kadar 4000 kullaniyorum oksapar
mrp2023 Minnakminik bu kişiden kişiye ve gittiği hastaneye göre değişen bişey toplam 2 kez tüp bebek yaptırdım 1.si 200 bini bulmuştur 2.si 450 bin tl yi bulmuştur ortalama
Reyhansultan Minnakminik devlet hastanesinde yaptirdim 12.500 hastane aldi. Bi o kadar da ilaclara ignelere verdik 25 bin tutmustur ama sebepsiz infertilite bizim ve yaşım 27 bu faktorlerle degisiyor fiyatlar
Minnakminik mrp2023 hangi şehir? Ben ilk kez yaptırıcam. Doğal yollarla hamile kalabiliyorum ancak 2 kez gelişim durduğu için kürtaj olduğumdan doktor önerdi. Maddi olarak da hazırlık yapmak gerekiyor.
mrp2023 Minnakminik önce eşinizle genetik test yaptırın isterseniz sonra tüp bebek doktoruyla konuşun daha iyi yönlendirir
Minnakminik mrp2023 evet önceliğimiz genetik test. Daha önce ilk dusugumde bebeğe ve bana genetik test yapılmıştı. Bebek saglikliydi. Bende de önemli bir pıhtılaşma problemi çıkmamıştı ama doktorum önlem amaçlı ikinci gebelik öncesi coraspin başlamıştı ama ben yine gelişim durmasına bağlı düşük yaşadım.
Sinemlimi Onurbanuu benim lekelenmem oldu ama herhangi bişeyi kes demedi. Kahverengi lekeden korkma dedi. Kanama olursa coraspini kes dedi. Kanamam olmadı şu ana kadar da
mrp2023 Minnakminik rahimde bi problem görünüyormu? Rahim filmi çekildimi bende mesela perde vardı düşük veya erken doğum riskin olur dediler tüp bebek tedavisinde perdede alındı sonra transferim oldu