As38- korkma her şey olacağına varıyor. Ben normalde de çok yürüyen biriyim gebeliğimin son aylarında egzersiz spor yürüyüş her şeyi yaptım ama 1cmden fazla açıklığım olmadı dün kızımı kucağıma aldım çok şükür 🤲 yani oluruna bırak doğum asla planlandığı gibi ilerleyen bir olay olmuyor