As38- Yalancı sancılarınız kaçıncı haftada başladı kızlar nasıl bi şeyler oluyor öyle olunca 2 3 gündür kasık ağrım var arada giriyor sonra çıkıyor öyle bi şey mi
Iffetnur_ahsen As38- 23 te başladı benim hatta ilk olduğunda korkup acile gitmiştim.hemen yalancı sanci demişti şuan 31+5 ve halen oluyor bazen belime vuruyor ama uzanınca geçiyor
Zeynoaley As38- yalancı sancı belinden girip karnına dağılan oradan da bacaklarına yayılan bir ağrı doğum sancısı gibi ama düzenli değil regl ağrısına benzer bir ağrı oluyor benim yanlış hatırlamıyorsam 34 haftada başlamıştı üç kere oldu sadece
AybenYB As38- 30dan beri var benim, olduğu zaman vajinada bir baskı hissediyorum sanki bebiş çıkacakmış gibi
Happymombusra 26 haftalar da iken başladı bende yalancı kasılmalar 32 haftalık olduk hala devam ediyor sağ tarafıma toplanıp kasılıyor dinlenince veya pozisyon değiştiğim de geri düzeliyor
As38- Happymombusra kasık ağrınız olıyor muydu acaba 34 oldum baş aşağı dedi dün doktor ağırlık olıyor gibi yürürken sanki bacak aramda kalıyor gibi bel sırt ağrısı yok çok yorulunca olıyor o
Betul0909 Happymombusra bende 27 haftalık hamileyim sertleşmiyor karnım ama bebek hareketleri mi güçlendi bilmiyorum baya balık gibi dolaşıyor karnımda ve karnımı gerip sürtünerek dolaşıyor gibi . Önceki gibi vurup tekme atıp yok olmuyor remen sürtünüyor acaba ben sancı mı yaşıyorum aslında bunlar bebek toplanması mı ?
Happymombusra As38- benim de baş aşağı pozisyonda ama kasık ağrısı olmadı henüz dinlenince geçiyor mu peki senin
As38- Happymombusra dün doktora gittim sıcakta birazda yürüdüm yokuş bizim buralar 2 gündür çok sızladı yattım duş aldım sıcak geçti biraz canım
Happymombusra As38- bende bide rahim ağzı kısalığı var canım onun için de öyle çok yol yürümüyorum mümkün mertebe dinleniyorum belki ondan da kasık ağrısı olmuyor
As38- Happymombusra Allah yardımcın olsun canım inşallah zamanında sağlıkla alırız kucağımıza bebeklerimiz
Happymombusra Betul0909 sancı değildir canım o hareketleri daha kuvvetli oldukları için öyle hissediyorsundur
Happymombusra Betul0909 Betul0909 yalancı kasılmalarda bebek bir tarafa toplanıl sertleşir canım ama gerçek doğum sancısın da adet ağrısı ve bel ağrısı da olur yanında tabi bu durum kişiden kişiye acı eşiğine göre de değişir
Betul0909 Happymombusra ben nasıl toplandığını nasıl anlayacağımı hala anlamadım ya toplanma nasıl bi his ben Bebek’imin normal hareketi falan mı sanıyorum acaba anlamadım ki
miniminibebek Betul0909 sertleştiğinde yani kasıldığında acı veriyor bi tarafa toplandığını gözle de görebiliyorsunuz yani bende öyle 27 den beri kasılmalarım var çok çok şiddetli değil ve gün içinde geçiyorsa yalancı diyorlar ama benım nst de sancı çıkıyor sürekli bebiş toplanmasa da 🤦♀️
Happymombusra Betul0909 toplandığın da tek tarafa toplanıp canını bayağı acıtıyor nefesin falan kesiliyor canım anlarsın onu