seymaa2 Kızlar bu sabah şehir hastanesine gittim HCG testi almadılar. Regl üzerinden 12 gün geçmesi gerek dedi. Sonrasında aile hekimine git dedi ama ben çalıştığım için gidemem. Benim 4 gün gecikme var, söyledim almadılar. Sizler nasıl veriyorsunuz?
Eslem2112 seymaa2 cnm krnım ağrıyor midem çok kötü deseydin adetim de gecikti ama yerimde duramıuorum deseydin
Busranur_mnts seymaa2 ben devlete ishalım vsr Karın ağrım var dşye kayıt açtırmıştım adetim 3 gün geçilmiştir evde 3 farklı testte net pozitif gördüm öyle gittin 1 hafta gecikti dedim beta bakalım dedi özele gidersen onlara bahane uydurmaya gerek yok onlar kan alıp yapar testi
ddefnos seymaa2 kanamam var gebelik şüphem var deseydin direk bakiyolar canım sehir hastanesi direk beta bakmiyormus bende burada ogrendim
KLORAKHANIM seymaa2 de ki ishal kusma baş dönmesi kusma var onlar doktora yönlendirecek doktor sırar gebrlik şüphen var mı yani evliyim istiyoruz ama emin degilim dersin doktor ugraşmamak için hrmen beta alır zaten 😂 yani maalesef saglık sistemimiz biizi buna itiyor
seymaa2 Eslem2112 şimdi ben kasıgım agrıyor midem bulanıyor reglim gecikti hamilelik şüphem var gebelik testi yaptırmak istiyorum diyeyim. Özel hastaneye gidiyorum
asil15 seymaa2 hastayım diyip ama sonrasında reglimde 4 gün demeyin 1 hafta gecikti derseniz ona göre bakarlar doğru bazı hastaneler beta bakmıyor az gecikmeye
Mariam2 Eslem2112 oyile bı kere geldim oyile yapacak bir şey yok ya bende eğer olmasam pazartesi kan veririm
Mariam2 Eslem2112 Yok gecikti benim hesaplama tutuyor ve dün olmam lazımdı normal gecikme da olabilir belki ama20 ci günüm bugün benim Regl olmadim 1 senedir soyilemstim bu kadar bulmiyordu ayida 2 kere olurum ben regl normalde gebelikte tuyuler dökülür ondan supelendim biraz ama yilac hormlar da bozmuş olabilir
Eslem2112 Mariam2 olabilirsin hamile nie kesinlikle yok diosunki kız benimki kesin de seninki bence olabilir
Hulya_Bal seymaa2 kasiklarimda agri mide bulantim var demiştim film istemişti gebelik de olabilir demiştim öyle yapmışlardı bana kan testo
Parinas seymaa2 ben lekelenmem ve yoğun ağrım var regl zamanımda değil diyordum 🤭öyle olunca ara kanama diye düşünüp ciddiye alıyorlardı. Ama benim yalan değil gerçekten lekelenmem oluyordu ve yerleşme ağrım oluyordu regle yakın