Allahneverdiysee bir kaç aydı bende hep test yapıyordum yarını adet görüyordum. Artık bir ay bile adet görmezsem asla test yapmam dedim. Hamile olursam karnım büyür öyle anlarım dedim ve diğer ay 12 gün geçmişti ve asla test falan yapmadım hamilelik aklıma bile gelmiyordu ama komşumuz kirpiklerin çiftleşmiş deyince aklım bulandı ve test aldım bi baktım 2 çizgi ve sonra kan tahlili yaptım baktım bir buçuk aylık hamileymişim😅