Allahneverdiysee Yusufunannesi_ çok geçmiş olsun . Zamanı gelmiş ama benim çocuğum bile sürekli diyor bu sıralar . Hatta eşimin akrabalarına durup dururken dedi ki benim erkek kardeşim oluyor biliyor musunuz? 😂😂 rezil oldum ortada hiiç öyle bir konuşmada yok yani
Yusufunannesi_ Allahneverdiysee aaa 🤣🤣 benimki de diyor benim erkek kardeşim olsun ben ona emzik veririm, herkesin kardeşi var benim neden yok, ben bana benzeyen erkek kardeş istiyorum 🤣 sanki marketten seçip alıyoruz 🤣🤣
Allahneverdiysee nurssmom bekleyişte değildim aslında ama pozitifi görünce bi garip oldum bi kaç test yapınca uğraşınca üstüne boş olduğunu öğrence kötü hissettim doğrusu . Yoksa sakin sakin yaşayıp gidiyordum 😅
Yusufunannesi_ Allahneverdiysee ya aslında daha yeni özgürlüğüme kavuştum, düzenimiz yeni oturdu 6 yaşında olduğu halde, bana kalsa zor ama eşim, oğlum çok istiyorlar bu gidişle ikna ederler beni 🤣🤣 sen istiyor musun?
Busranur_mnts Allahneverdiysee ama daha adete 5 gün varmış canım bazen gecikemde amca çıkıyor eğer gecikme olursa beklersin 🥰
Eslem2112 Allahneverdiysee yanlış hatırlamıyorsam çarşamba kan verdim. Negatif cnm bugün de ader olmadan önceki belşrtilerim var