babyloving bende çok korkmuştum ilk bebeğimde içim içimi yerdi doğdugunda bile tek kalmak istemezdim bakamam diye ama alısıyor insan zamanla artık basbasa bile kalmak istiyorsunuz herkss gitsin istiyosunuz 1 hafta en kötü sonrası çokta güzel ilerliyor mis gibide bakarsın bebişine hiç telaşlanma rabbim o gücü duyguyu veriyor halledersin canım 🌸