MaviNur25 ben alt karnımda hissediyorum ama vajinada hafif batmalarım var böyle olunca hemen progestan koyuyonum benim kesiyor daha rahat hissettiriyo benim de rahimde kısalık var 26dah beri baş geliş başıda rahim ağzına yakın demişti doktorum dün öyle hissedince bende korktum ama eşim nöbetteydi gidemedim magnezyum içtim geçti yarın bi nst çektircem hangi doktor nöbetçiyse rica edicem bi ultrasondan bakar mısınız diye acile gidince nst çekip kalp atışı dinleyip geri gönderiyorlar çünkü. 24. Haftamda yatışım olmuştu o hastaneye onu öne sürcem bakalım inş bakarlar çünkü kontrole daha çok var :(