ShutUp [silindi] cidden bayadır yok bir iki kişi daha var öyle benimde aklıma takıldı inşallah iyilerdir 🤲🏻
[silindi] Nisaacarr nurssmom byk0606 ShutUp hamilegunlugum5 crazyymom minikkurabiyelerinannesi Başımız sağolsun kızlar.
GirlandBoy_Mom [silindi] bende geçen ona baktım kuzum aklıma geldi ama bayadır girmiyor inşallah bi sıkıntı yoktur iyidir🤲🏻
Nebaktinfallik [silindi] başka çok yakını yokmu acaba burda belki onun haberi vardırr insallah birsey yoktur
[silindi] Nebaktinfallik yani ben instadan vs takipleşiyorum ama yok orda da aktif değil uzun süredir
hamilegunlugum5 [silindi] burda baya dostluk ortamı mı oluyormuş ya ben ilk gebeliğimde açmamıştım bunda yeniyim çok şaşırdım şu an 😄🤗 inşallah iyidir
crazyymom [silindi] bende kac gün oldu merak ediyorum. En son bebeğiyle ilgili sıkıntı vardı detaylı ultrasona girmesi gerekiyordu ondan sonra hiç gormedim merak ediyorum çok ulasirsaniz banada haber verin kızlar inşallah kötü bsyi yoktur
[silindi] crazyymom evet ben de o yüzden endişelendim açıkçası. Ağrısı vardı çok.. inşallah kötü bir şey yoktur da uzaklaşıp kafa dinlemek falan istemiştir
[silindi] minikkurabiyelerinannesi inşallah canım. Maalesef instadan konuşuyorduk ama numara alıp vermemiştik
Mor-kelebek [silindi] canım naptın instadan ulaşabildin mi ? Aileden birine mesaj atsan. İnşallah doğru değildir haber ya 😢