[silindi] Kızlar @Femay la konuşan görüşen var mı acaba? 9 gündür ortalarda yok. Çok merak ediyorum. İletişimde olan var mı?
nurssmom [silindi] çok uzun zaman olmuş gerçekten şaşırtıcı bianda bu kadar uzun süre hiç bir yere girmemesi. İnşallah telefonu falan bozulmuştur başka bir sorun yoktur
GirlandBoy_Mom [silindi] bende geçen ona baktım kuzum aklıma geldi ama bayadır girmiyor inşallah bi sıkıntı yoktur iyidir🤲🏻
[silindi] Nisaacarr nurssmom byk0606 ShutUp hamilegunlugum5 crazyymom minikkurabiyelerinannesi Başımız sağolsun kızlar.
byk0606 Ay bende kaç gündür biryere yazar mı diye bekliyordum, burda birebir aynı haftada olduğum tek kişiydi 🥹 Umarım o da bebekte iyidir de biraz kafa dinliyordur biyerlerde.
[silindi] byk0606 inşallah öyledir canım ya. Ne burdan ne instgramdan ulaşamadım, sürekli yazdım ama aktif değil yani. İniallah telefonu falan bozulmuştur ya da dediğin gibi kafa dinliyordur
ShutUp [silindi] cidden bayadır yok bir iki kişi daha var öyle benimde aklıma takıldı inşallah iyilerdir 🤲🏻