Meryeminannesi20 Ay ben dün 33+2 iken doktora gittim. Böbrekle alakalı sorunlarım vardı ve doktorum ultrason istedi. Ultrason çeken doktorda bebeği ekstra kontrol etti böbrek sorunlarımdan etkilendimi vs diye. Sonra bana bebeğinin son kilosu kaçtı dedi. 2.200 olduğunu söyledim. Ne zaman ölçüldü geçen ay mı dedi, hayır geçen hafta dedim kaç haftalıksın dedi, 33+2yim şuan dedim😂😂 Benim kızım minik bir tosun olduğu için 1 haftada yine 360 gram alıp daha 33. Haftada 2560 gram olmuş. Doktor bi bana bi ekrana bakıp maşallah tosuncuk diyip güldü😂😂😂