Teşekkür ederim 🥺Kimseyi korkutmak istemiyorum her doktor ebe bir değil benim şansıma böyle olmuş olabilir. Kontrolden sonra 2 cm açıklık olduğunu söyledi ve yatış verdi. Bende ne yatışı ya dedim 2 cm ile . Yatış verip günlük oda parası alıyorlarmış bende ona yoruyorum bunu.