Bu konuda benim kafam çok karışık. Bazı doktorlar da çatı muayenesi önermiyor. Bunun sezaryen için bahane olduğunu söylüyorlar. Doğum esnasında açılıyormuş zaten o bölge baya bir. Yani bunu doğum öncesi bilmelerine imkan yokmuş. Hatta bazıları çatı muayenesinden sonra doğumunun başladığını söylüyor 🥲