RRR Benimde bata üç gün kalası yapmıştım 48 çıkmıştı sonucum şimdi altı yaşında kızım 😍 ikinci bebeği bekliyoruz 😍
Kuppraa aycan88 kuzum prodoctor çok yalancı pozitif verdi bende ya o yüzden daha güvenilir test markalarını almaya çalış çünkü insan çok hayal kırıklığı yaşıyor 🥲
Kuppraa aycan88 inşallah vardır canım yine de belli olmaz tabiki ama daha da olmazsan bir doktora git
aycan88 Kuppraa hayırlısını versin Rabbim en iyisi böyle dua etmek sen tekrar test yaptınmı net çift çizgi görelim artık🥰
Tulaysavas1995 Kuppraa evet ilk oğlum 2 buçuk yaşında kaybettim diğer oğlum elhamdulillah sağlıklı 2 buçuk yaşında 3. 4 aylıkken kaybettim olursa inşAllah sağlıklı zihatli Buda 4 olucak
Kuppraa Emneyldzlarr_50 çok teşekkür ederimm 🥰 iki kaybım var canım ya inşallah bu sefer sağlıkla büyür dualarınızı eksik etmeyin 🙏💕
Kuppraa Tulaysavas1995 oyy kuzum kıyamam Rabbim sana sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlar versin 🙏🙏🌸 kaybettiklerine merhem olsunlar 🌸