Blackkk Merhaba, benim bebeğime de total korpus kallozum agenezisi ve kolposefali teşhisi konmuştu. Bir sürü yere gittim hiç olumlu konuşmadılar. 25.haftada gebeliği sonlandırdık. 1 ay olmak üzere ama psikolojim berbat. Acaba doğsa nasıl olurdu diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Rabbim yavrunuza sağlıklı ömürler versin. Sizin izole miydi acaba? Şu an çocuğunuz kaç yaşında? Gelişimi nasıl seyrediyor?