Selinnnxx geçmiş olsun canım bende 19.haftada aynı şeyleri yaşadım ultrason da anomoliler saptandı ve amniyosentez yapıldı nadir görülen bir kromozom rahatsızlığı triploidi saptandı heyete çıktık sonlandırması gerektiği söylendi ve 20.haftada terminasyonla sonlandırıldı malesef çok üzücü bi süreç tabiki Rabbim kimseye yaşatmasın 🤲🏻yatış yapıldı gebelik sonlandırıldı ve önce alttan sonra ağızdan belirli saatlerde ilaç verilelerek doğum başlamıştı benim yatmam ve hastaneden çıkmam 1buçuk gün sürdü bünyeden bünyeye değişiyomuş bu süreç sormak istediğin bişey varsa sorabilirsin Rabbim yardımcın olsun canım