Yemezsen sütün gelmeme durumu olmaz bence çünkü zaten bildiğim kadarıyla süt oluşumu hamilelikte aldığımız vücutta biriken yağlardan oluşuyor en çok. 🤔Biraz yeme konusuna dikkat etmekten zarar gelmez heralde, birde diyetisyen desteğide önemli tabi evet