nobodyyss hiçbişey yapmadım ama yatamadım da 40 I çıkmadan dışarı çıkmasın demedim eşimle bebekle avmye de gittik yürüyüş de yaptık yürümeye çalıştım doğum yapalı bugün 30. Günümüz işte, bide korse kullanıyorum doğum yaptığımdan beri göbeğim olduğu için doktorlar sezaryen olduğum gün taktırdılar