bebek_29 Gmzexx canım bizde 18+2 yiz bende öyleyim sürekli uyuyorum hamilelik hormonlarından heralde 🐣
Gmzexx dedimolabilirrr doktor kontrolümde doktoruma bu konuda şikayetçi olduğumu söylecem belki bir önerisi olur benim hiç mide bulantım olmadı
Gmzexx sendekimsinnn inşallah düzelir ya ben de çok düzelmesini istiyorum sosyal hayatım bitti resmen
Simsiyahh Gmzexx hımm tamam senin hamilelikten dolayı uykun geliyor benim ilk hamilelikte yoktu şimdi var doktora sorduğunda progestan dolayı dedi de ondan sordum sizde kullanıyor musunuz diye
tahamommy Gmzexx değerlerine bi baktır canım benim 13. Haftaya kadar öyleydi vitamin kullanmaya başlayınca halay çekicek kıvama geldim 😅 bazı multivitaminler fayda vermeyedebiliyor ben ocean mummy kullanıyorum çokta memnunum
Gmzexx tahamommy 10 Haziran randevum var o zaman mutlaka baktıracam inan halay çekmeye bile razıyım 😂😂😂
reyhan03K Bende kizlarimda çok uyuyordum uykumu alamazdim bu belli değil aşırı enerjim var hiç uyku da gelmiyor 😁