Gmzexx 27 hafta oldum 2.trimester balayı diyorlar ama ben hiç balayı yaşayamadım 😂 halsizlik yorgunluk uyku hepsi bende de var hiç geçmedi de hatta ağrı mide yanmaları bu yüzden uykusuzluk oldu bikaç kez yani artarak devam ediyor. Senin gibi telefon çalıyor ya açmıyorum açarsam konuşasım gelmiyor , bu arada benim cinsiyette kız alakası var mı bilmiyorum ama