Zeynepfasulye Kitapkolik660_ son adeti e göre benim betam düşük çıktı geç döllenme olmuş o yüzden tam bilemiyorum kaç haftalık oldugunu
Pofidik123_ Zeynepfasulye 21mayıs bat 23 mayısta kan verdim 40.71 27 Mayıs 186.19 çıktı şu an bekliyorum salı günü kan verip bayramdan sonrada bebişimi görmeye gidicem inşallah
Zeynepfasulye Bu sabah lekenlenmem oldu bi daha olmadı ama içimde bi kuşku oldu yaşayan varsa eger bilgi verebilirmi lütfen