Miracle_1 bende ya her adet sonrası tekrar bir ümit🙃 neyse buna da şükür ben bir ara ilaçsız adet olmuyordum, bu bile bir nimet. ❤️ Hiç baktırmadık eşime. Çalışıyor hiç boş günü yok. İzin de alma imkanı yok tatili bekliyoruz. Tatil olur olmaz baktırcaz. Bende takviye başlayım diyorum diğer ay inositol varmış pcoslular hep kullanıyor denicem. Bir ara havuç incir kürü yaptım, eşime keçiboynuzu kürü yaptım, folik asit kullanıyorum, 13 kilo verdim böyle şryler yaptım işe yaramadı. Sen bir şeyler yaptın mı bu dönemde ya da başka bir sorun var mı?