Papatya_000 bir diyetisyenler çalışmamızı öneririm mesela ben de kilo problemi olan biriyim eskiden çok yemiyorum ki deridm ama diyetisyene gidince çok yediğimi farkettim kuzenim de 40 kilo kendince dünyaları yiyor mesela ben onun 2 günde yediğiyle tek öğünde zor doyarım kişi kendini bilemiyor o yüzden bir uzmandan destekmalmak önemli bir de kiloyu yağdan almak da iyi değil kastan almak lazım şeker vs tüketmeden sağlıklı beslenerek