Betus4545 mavi123_ doktorum 5.aydan itibaren izin vermisti bana. Ombre yaptım açık alanda oturdum hicbir sıkıntı yasamadım cok sukur.
Kvsr46kvsr 2cocuk2kopek diplere değdirmeden yapılıyomuş diye duymuştum ombreyi bekleyelim artık napalım teşekkür ederm
Almina09 mavi123_ ombre yaptırmayı düşünüyordum hamile olduğumu öğrendim organik boyalar varmış çok pahalı geldi bna vazgeçtim dedim sonra boyatırım 😄
mavi123_ Almina09 aynen bende vazgeçtim şimdilik. Belki inşallah hamileliğimin sonlarına doğru yaptırırım🤷🏼♀️