mavi123_ 5 yıldır aynı doktora gidiyorum ilkinde de 5.aydan sonra boyayabilirsin demişti 2.de de yine aynısını söyledi ki ismini ve işlemleri ile kendini kanıtlamış iyi bir doktordur sonsuz güvenirim kendisine 1.gebeliğimde boyatmamıştım ama şimdi 2. De hazırlıksız yakalandım süreç olarak bu yüzden 5.aydan sonra balyaj yaptırmayı düşünüyorum bakalım 4 aylık oldum daha