Bir şey sormak istiyorum belki bilgisi olan vardır. Devlet takipliyim devlette doğum yapacağım. Suni sancıyı sadece serum olarak veriyorlarmış. Rahim yumuşatıcı krem vs kullanmıyorlarmış. Ben dışardan alsam getirsem kremi kullanırlar mı acaba daha önce böyle bir deneyimi olan oldu mu .