UmayDuruMom Enfeksiyondan dolayı erken doğum riskim varken şimdi doğuramıyorum 🤣 yürümekten her yerlerim acıyor 🤣
UmayDuruMom hivda36 ay daha gelen giden yok yalancı sancılar var arada işte kızım 39+3 de geldi bakalım bu ne zaman gelecek
UmayDuruMom EsyaAa bende 39um tam bugün kontrole gittim bayrama kalmadan halledelim dedi salı başlatacak
Elfkaya UmayDuruMom ben 40+6 oldum bebek 10 gün önce 3522 kiloydu şuan kaç kilodur bilmiyorum hiç belirti yok
tugcenursofya UmayDuruMom bende 39+2 hiç bir belirti yok bebegin kilosu benimde fazla ama biz normal yolla gelme umuduyla 41 haftaya kadar bekleme kararı aldık gelmezse fitil ile önce açılma sonra suni sancı verilecek