Canim cogu insanda oluyo bu bendede var tup bebek benimki birde yatis onerdi doktorum. 7. Haftamda yaticaksin dedi. Riskli goruldugunde progestan veriliyo.. bir hafta oldu buyuk bi alan dedi hatta, sende yaticaksin, genelde soluna yat uyurkende karnini rahatlayip oyle yat mesela ben altina ince yastik koyuyorum, hareketlerin yavas yavas olmali sarsilmicaksin, bol su ic. Ev isi yapma yaninda bi sure durabilcek birisi varsa dursa cok iyi olur biz oyle yapiyoruz… bi videoda izlemistim vucut hicbiseyi ziyan etmez. O kanama alanı içerisinde vucudun ihtiyaci olan demir vitaminleri var. ya vucut emecek ya disari akacak demisti.. akinca ilac baslaniyo oyuzden yat