7-8. Haftamda lekelenme başlamıştı, önce progestan hap kullandım 1 ay geçmedi, doktor değiştirdim içeride kanama Alanı gördü 3 cm kada promester iğne verdi günlük, ve haftalık kontrole gittim 1 ay boyunca, 3 cm için 1 ay uğraştım üstelik iğne olmama rağmen tam bitti dedik plasentaya sıçradı, 2 haftada onun bitmesi ile uğraştık sonunda kanama Alanı yok oldu ki bu süreçte kahverengi leke şeklinde atmış kanı dışarı, şu an 24. Haftadayım içeride kanamam yok ama kahverengi lekem maalesef hiç geçmedi ve muhtemelen doğum sonuna kadar sürecek ama bebeğim ve ben gayet sağlıklıyız