Tuby_ Mervekkib_ bn demir d vitamini birde balık yağı içeren bi vitamin kullanıyordum başlatan beri hala magnezyum istedim vermediler 🤷🏻♀️
Dilos6 Bu ne benim 33.haftada 100-70-60 çıktı bir hafta dinlen sonra eski haline dön dedi ben de öyle yaptım şu anda 36 oldum
keyfimin-kahyasi-misin Mervekkib_ Allah korusun ama düzenli anlatigin gobiyse sıkıntı olabilir tam oyleyken bı acile gitmenj oneririm
senatss Mervekkib_ 30 dan beri benim de sancım var 33 olduk her hafta kontrol var bizim de evham yapma kötü yanlış yorumlarında üstüne düşme derim stresle daha çok oluyor çünkü hafta hafta değişiyor 1 hafta çok çıktı diğer hafta hiç yoktu mesela benim
Mervekkib_ senatss evet olabilir bende şuan kötü düşünmemeye çalışıyorum sonuçta son aylar sancılı geçecek dediler birde suyu hareketleri her şeyi iyiydi o yüzden çok endişelenmemeye çalışıyorum ❣️
Dilos6 Mervekkib_ öncesinde yürümüşsen, stres olmuşsan, susuz ya da aç kalmışsan olabilir doktorum bana öyle dedi stres etme serviksin kısa değilse bebek kanala girmediyse erken doğmaz
Rosegold27 Mervekkib_ gelir sancı normal canım 38 de doğurursun muhtemelen düzenli olması önemli sancı çıkması değil