Mervekkib_ Kızlar bi bakar mısınız sancı çıkmış dedi doktorum bir hafta boyunca dinlen dedi ama içim rahat etmedi çok mu sancı
Alyadnz33 Mervekkib_ çok değil dinlen canım çok olsa yatış verirdi merak etme ama yine de başka doktora git sancı çıkmış yani aslında yatış vermesi lazımdı
senatss Mervekkib_ 30 dan beri benim de sancım var 33 olduk her hafta kontrol var bizim de evham yapma kötü yanlış yorumlarında üstüne düşme derim stresle daha çok oluyor çünkü hafta hafta değişiyor 1 hafta çok çıktı diğer hafta hiç yoktu mesela benim
Rosegold27 Mervekkib_ gelir sancı normal canım 38 de doğurursun muhtemelen düzenli olması önemli sancı çıkması değil
Mervekkib_ Alyadnz33 2 hafta sonra tekrar gideceğim o zamana kadar dinlen sende sanı yoksa sıkıntı yok dedi
Alyadnz33 Mervekkib_ öyle bişey yok canım bebekte sanci olunca asıl yatış yapılır sen hissetmezsin onu yaşadım ve erken doğum yaptım canım ben doktorunu değiştir riske atma derim ben
Mervekkib_ Alyadnz33 aa bilmiyordum ya sürekli uzanırken sancım oluyor pozisyon değiştirmek zorunda kalıyorum ya da tuvalete gidip yürüyüş yapıyorum ama bilemedim normal değil mi bunlar
Mervekkib_ Kızlar bi bakın ya karnım ağrıyor adet hissi gibi tuvalete gidiyorum öyle bi kaç dakikalığına geçiyor sonra yine aynı
Tuby_ Mervekkib_ bu belirtiler sancı mı oluyor bende de var şu anda bilemedim sancı mı değil mi özellikle sağ kasık tarafımda bi ağrı var 29 haftadayım bnde
Mervekkib_ Tuby_ geceleri daha çok oluyor bende nedeni ne anlayamadım ilk gebelik bide insan bilmiyor ne olduğunu
Tuby_ Mervekkib_ valla bende öyle ilk olunca anlamıyorum hiç bende bide kısalık ve açıklık var her belirtide korkuyorum
keyfimin-kahyasi-misin Mervekkib_ Genemde doğumlar gece olur başlar zaten . Bı hormon varmış gece salginalniyoemus o yüzdende gece Belirti veriyomus çoğunlukla
Mervekkib_ keyfimin-kahyasi-misin şuan için iyiyim çok şükür ama geceleri uzun süre aynı pozisyonda kalınca ağrıyla uyanıyorum
keyfimin-kahyasi-misin Mervekkib_ Allah korusun ama düzenli anlatigin gobiyse sıkıntı olabilir tam oyleyken bı acile gitmenj oneririm
Tuby_ Mervekkib_ 1 hafta yattım ciğer geliştirici iğne magnezyum endol tedavisi yaptılar haftam geç fark edildiği için dikiş olmadı Malesf aynen sadede yatıyorum tuvalet dışında kalkmıyorum
Tuby_ Mervekkib_ amin canım hepimize 🙏🏼 hastanede serum olarak verdiler 12 saat sonra eve gerek görmediler
Mervekkib_ Tuby_ bende ki sancı için magnezyum sitrat önerdi bende ki folat arasında ne fark var bilmiyorum ama sürekli vitamin değiştiriyorlar yetişemiyorum
Tuby_ Mervekkib_ bn demir d vitamini birde balık yağı içeren bi vitamin kullanıyordum başlatan beri hala magnezyum istedim vermediler 🤷🏻♀️