Yektek22 ben tup bebek unitesine girdim masaya aldilar basta zaten evrak flan imzalayarak girdik onlar beni sabahtan aradi ismimle iste, sedyede hoca aparatlari ayarladi transfer hazirligi bitince de embriyolog geldi basima anne adi bu baba adi bu 1 embriyo transferini onayliyomusunuz dedi onayliyoruz dedim. Ondan oncede sedyede hemsire isim soyisim teyidi yapmisti yine