Yektek22 ama bak sunu sor her muayenen pakettense guzel ama atiyorum bes hak vs gibiyse ona gore kullanirsin haklarini, benim kontrol suremin icinde ben iki kez gittim ikinci kontrolumde muayene kaydı istediler birkez kontrol oluyormus. Halbuki benim calistigim hastanelerde simdiye de kontrol suresinde kackez gelirse gelsin odemiyodu insanlar suan hersey ucmus