tam yemeğe oturcaz eşim araba yıkıyordu oğlumda yanında oynuyordu babamlarında köpeği var oğlumun eline diş geçirmiş kaşla göz arasında oldu herşey tabi çığlık kıyamet koptu zar zor sakinleştirdik daha fazla korkmasın diye hemen hastaneye gitmedik bişeyler yedirdik ama ben mi yemeği yedim yemek mi beni belli değil sanırım çok kasmışım kendimi karnımın içleri acıyor. 4 doz kuduz aşısı olcak şimdi yoktan yere evcil hayvanlarınız varsa çok dikkat edin ısırmaz demeyin her an herşey olabiliyor 🥹