yesildeniz_ Cimcime30 bence awox ve laboquick en iyisi. Ama predictor early testininde hep doğru sonuç verdiğini gördüm burda
Gulcee9 Cimcime30 Bana herkes predıctor early iyi dediler bende reglim 5 gün gecikmişti yaptım çıkmadı 6. Gunde artık kan verdim kanda 500 kusur çıktı. En garantisi kan bence
Gulcee9 adatuna Bende chat gbt sordum predıctor early aldim da cikmadi silik cikti. Ve 5 gun gecikmisti kan verdim kanda cikti
mavi407 pembe kapaklı prodictor ile awox u aynı anda yapmıştım, awoxta çıkan silik çizgi prodiktorda çıkmadı, bence deneyimime göre awox hassas
Edizhr Cimcime30 canım ben bu gebeliğimde bütün testleri yaptım hepside çift çizgi çıktı hepsi doğru çıktı yani
Civcivim33 Cimcime30 ben az önce first marka test yaptım ucuz bişey almıştım çok silik 2. Çizgi çıktı adetim de 1 gün geçti kafam çok karışık anlamadım gitti 🤦🏻♀️
Tysem29 Predictor canım o beni hiç yanıltmadı. Ama diğerleri hep yanılttı. Hele prodoctor tam bir hayal kırıklığı
Slmcnmyeniben Cimcime30 canım ben hiç prodoctor kullanmadım ama awox kuruma falan çıkarmıyor yoksa yok yani