babyshark__ Cimcime30 predıctor early yap canım bide luboquick diyorlar ama oda eczanelerde yok galiba
Gulcee9 Cimcime30 Bana herkes predıctor early iyi dediler bende reglim 5 gün gecikmişti yaptım çıkmadı 6. Gunde artık kan verdim kanda 500 kusur çıktı. En garantisi kan bence
Edizhr Cimcime30 canım ben bu gebeliğimde bütün testleri yaptım hepside çift çizgi çıktı hepsi doğru çıktı yani
babyshark__ Cimcime30 kaç gündür test yapa yapa telef oldun kıyamam ya kop koyu bir çizgi görürsün inşallah
Cimcime30 babyshark__ ınsallah cnm en son ıkı gun önce yaptım Buse bugün normalde yapmazdım yumurtlama bılmıyorum takıp etmedım
Cimcime30 @fincandacay @yesildeniz_ @adatuna @Slmcnmyeniben @Hizliveofkeli @Edizhr @Busemustafa @Tysem29
yesildeniz_ Cimcime30 bence awox ve laboquick en iyisi. Ama predictor early testininde hep doğru sonuç verdiğini gördüm burda
Aysinnn Cimcime30 ben yapay zekaya sordum 10 mıu ölçümü varmış predictor un bu da baya hassas oluyor galiba. ne kadar doğru bilmiyorum tabi
adatuna Cimcime30 chatgpt’ye de sordum en iyilerini söyle dedim 4 tane söyledi bir tanesi türkiyede var predictor o da 😍 Evitest Erken Gebelik Testi (Pembe olan) • Clearblue Erken Gebelik Testi • Predictor Erken Gebelik Testi • Prima Erken Gebelik Testi
Hizliveofkeli Canım ben predictör hiç yapmadım ama awoxta çok silik gördüğüm zaman prodoctor almıştım o negatif çıkmıştı hatırlarsan. Yani awox prodoctor dan daha hassas ama predictöre yorum yapamayacağım 😞
Gulcee9 adatuna Bende chat gbt sordum predıctor early aldim da cikmadi silik cikti. Ve 5 gun gecikmisti kan verdim kanda cikti