Ruruu normalde 10+5 dün doktora gittim 11+2 çıktı cinsiyet kız gibi dedi. Plasenta asagidaymis moralim bozuldu. 5 yaşında kızım var onda kusma, uyku, tiksinme oldu. Bunda hiç birini yaşamadım. Hatta kızımı okula yürüyerek ben götürüp getiriyorum. Geçen hafta temizlik yaptım kalanıda bayramdan sonra diyordum. Ama imkansizlasti.