Kızlar birde 2-3 gündür kanamam var bayadır olmıyordu yani ara kanama gibi diyeyim , mide bulantım vardı ama sabahları değil iş yerinde öğlen yemekten aonra gelen özellikle. Mide bulantısını psikolojik olarak yorumluyordum ama peçeteue silince gelen kanama ve bugün iş yaparken aniden baş dönmesi yaşadm. Sizce ihtimali bar mı yada regl mi baslayacak :( kendimi cok sıktım vu ay sanırım