gebelk gitmez olur muyum çok gittim, eğitim araştırmalara da gittim 2-3 tane özele de gittim medipol, erdem hastanesi gibi. Rahim filmi de çektirmiştim özel de. Hep bekleyin hiçbir sorun yok dendi. Şu an gittiğim doktorum bakar bakmaz pcos görüyorum dedi Klomene başlattı ilk ay tutmadı, 2. Ay letu verdi (femara muadili) o tuttu çok şükür şu an 10 haftalık olmak üzereyim. Bu arada eşim de defalarca sperm testi vermişti hiçbir sorunu yoktu