Pamiramsi miniminibebek inşallah 🥹 sizin de bir şey olmaz bence tedbir amaçlı yatmışsınızdır 🥰 benim bebiş de 2 hafta önce 1350 gramdı daha çok minikler ama tekmeleri maşallah seviyesinde 😅 Allah sağlıkla doğurmamızı nasip etsin
abbasova14 Noluyoya valla rahim kendini doğuma hazırlıyor deniyor bide bebek dönerkende sertleşiyormuş Benim nefesim daralıyor sıcak basıyor sertleşince
Ervagulcan Noluyoya benım de oluyordu sertlık sağ yada sol tarafa yatınca bir süre sonra gecıyordu suan 38 haftalığım 35. Haftadaki gibi degıl o sertlıkler ara ara geliyor nst de sancım valan da çıkmadı ama çok yormayın kendınızı doktorunuza söyleyin
yazbebisi_ Noluyoya 35 oldum ben de yaşıyorum hiçbir ağrı sancı olmadan karnım kasılıp gevşiyor doktorum normal dedi sanırım artık düzenli olursa risk
miniminibebek Pamiramsi merhaba hastaneye yattım tedavi gördüm sancılarım nst te çok şiddetliydi dün taburcu oldum ama bugün kasık ağrım var iğne batar gibi ..kötüyüm hastaneye gitsem doğuma alır gibi sürekli alttan ölçüm açıklık yoksa da zorla açtıracaklar korkuyorum o yüzden lütfen dua eder misiniz geçsin çok erken
Pamiramsi miniminibebek Allah hakkınızda hayırlı olanı sağlıkla nasip etsin inşallah 💓 Doğum yapacak olsanız da korkmayın Allah’ın izniyle bir şey olmaz bebişiniz gayet büyümüş 🫶🏻arkadaşım 36+0’da doğurdu bebeği 2 yaşında 🥰
Derya_y Noluyoya benim de aynı şekilde kendini bir yere topluyor ve karnım sertleşiyor, doktorum artık yalancı sancılarım ve kasılmalarım başladığı için olduğunu, bir sorun olmadığını söyledi. Siz de doktorunuzla iletişime geçin dilerseniz
Pinnar7 Kızlar ben de 36 yım günde 10 dan çok fazla oluyor bu kasılma olayı ama bebeğim ters döndürüyor mu kendini ondan mı oluyor anlamıyorum ama karnım sep sert doktor bu saatten sonra dönmesi zor demişti 3 kilo çünkü yaşayan var mı?
Hayriye-2404 Pamiramsi ben de aynı haftadayim sizinle ve aynı haftada başladı sertleşme ama benim rahim ağzı kısalığım çıktı ondan oluyor lekenme de oluyor bende