Pamiramsi benım kendi Dr nst de sancı çıktı iki hafta sonra kontrole gel dedi perinatoloji ye randevum vardı bugün sancı gördü acile yönlendirdi 🤦♀️ama 31+6 yız biz belki ondan bilmiyorum sizin haftanıza göre belki normaldir günde 10 defa ve benım bebiş karnım bpyğdğpğnden beri hep sertleşiyordu