Merhaba.27 haftalık hamileyim benim de suyum sınırda. Şeker yüklemesi yaptırdım şeker çıkmadı. Bir haftadır açlık tokluk şkerimi ölçüyorum çok şükür ondada bir sorun yok. Karbonhidrat ve tatlı diyetine başladım. Bazen çok zor oluyor ama her şeyler miniklerimizin sağlığı için umarım 1 ay sonra ki kontrolde normale dönmüş olur