gayesblog Ardennnnn bak şimdi tam tersi yorum geldi hangisi doğru acaba hahaha 😅 düz olunca kız diyorsunuz teşekkürler 😙😙💝
Ardennnnn gayesblog bizde öyle derler valla bide bebeğim kıza bemziyosa öyle derlerdi oğlum kız güzeli masAllahi var bide bildiğim bebek ilk doğduğun saçlarının onu kelse arkası kız derler 🤭 bugün hurafeler tuttu bı ekşi tatlı tutmadı 😂