yildizkaradag Valla ben 2 aylık hamileyken (düşük riskim vardı sen düşün) 5-6 tane küçüğünden yemiştim bidaha da yemedim çok şükür hiçbişey de olmadı😂Nefsini köreltmek için 1-2 tane yemekten hiçbir şey olmaz bazıları çok abartıyor yok bebek düşer bebek ölür bilmem ne. Hamile olduğumu bilmeden kaç şiş ciğer yediğimi biliyorum hiçbir şey olmamıştı.